Myynnin kehitys

Konreettista apua kasvuhakuisille pk-yrityksille B2B kentässä

Autamme yrityksiä selkeyttämään ja jalkauttamaan strategian, kasvattamaan myyntiä ja kehittämään palveluita kannattavasti, erityisesti myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa. 

Olen kasvattanut myyntiä hyödyntämällä syvää asiakasymmärrystä, rakentamalla strategisia kumppanuuksia ja avaamalla uutta liiketoimintaa.

Parhaimmat onnistumiset koen itse saavuttaneeni, kun olen rakentanut luottamuksen ja siihen pohjautuen tehnyt tulosta yhdessä kunnianhimoisen asiakkaan ja intohimoisen tiimin kanssa.

Nainen istuu pöydän ääressä lukien kirjaa, hänellä on lyhyt ruskea tukka, lasit ja hymyilee.

Myynnin kehityksen hyödyt:

Kirkkaampi asiakasymmärrys ja parempi kyky tehdä tulosta

Vihreä tarkistusmerkki sinetti-elementissä.

Konkreettinen kasvu kannattavuudessa ja asiakkuuksissa

Vihreä ympyrä, jossa musta tarkistusmerkki keskellä.

Vaikuttavampi ja tehokkaampi myynnin johtaminen 

Vihreä laatallinen merkki, jossa musta tarkistusmerkki.

Sitoutuneempi ja hyvinvoiva organisaatio

Vihreä sertifikaattimerkki tarkistuskohdalla.

Esimerkkejä myynnin kehityksen palveluista:

Vihreä rasti sisällä valkoinen tausta, ympärillä musta kehys.
Vihreä rasti mustassa ja valkoisessa taustassa.
Vihreä varmistusmerkki ja musta tausta
Vihreä rasti mustassa ja valkoisessa taustassa.

Uusasiakashankinta ja uusien toimialojen avaaminen

 

Myynti- ja markkinointistrategian suunnittelu ja jalkauttaminen

 

Myynnin ja asiakkuuksien interim-roolit vauhdittamaan kasvua

Nykyasiakkuuksien kehittäminen ja asiakashallinnan systematisointi 

Haluatko lähteä kasvattamaan myyntiä yhdessä? 

Ota yhteyttä!

Asiakkaan tarpeista riippuen rakennamme perustan kasvulle strategiatyöllä, luomme tarvittavat työkalut buukkauksesta asiakkuuksien hoitoon, tuotteistamme palvelut asiakaslähtöisiksi kaupallisiksi konsepteiksi tai saavutamme tavoitteet lisäämällä myyntivoimaa ja ottamalla käyttöön systemaattisen myyntiprosessin.

Ota yhteyttä

Ajatteluni laajentui. Sen lisäksi, että löysin uusia näkökulmia ja ajatukseni selkiytyivät. Niin ja – todellakin uskon – tämä pysähtyminen kehitti johtajana. Ja esihenkilönä. 

— Asiakaspalaute